Lugu / kes olete ja millega tegelete

Inimestele meeldib lugusid kuulata ja lugusid rääkida. Hea lugu võtab täpselt kokku, millega ettevõte või bränd tegeleb ning mille eest seisab. Iga ettevõte peaks lisaks ärikasule ka maailma paremaks muutma. Tegema seda põnevalt, aga soojalt. Omama ka väärtusi ning seisma nende eest iga päev.

Oluline on see kõik fokusseeritult ja meeldejäävalt kirja saada. Ettevõte lugu on tähtis kõikjal - kodulehel, inimeste omavahelises jutus, videodes, presentatsioonides, sisekommunikatsioonis, turunduses väiksemate lugudena jne. Ettevõte lugu on mõeldud edasirääkimiseks. Ükski lugu pole päris lugu, kui räägid seda üksi metsa sees ainult iseendale.


(Ettevõte) loo mõned väljundid:

kodulehekülg

sotsiaalmeedia

presentatsioonid

imago- ja tutvustusvideod

turunduskommunikatsioon

sisekommunikatsioon

ettevõtete ja toodete legendid

toodete ja teenuste kasutajalood


Lugu peab olema kõikjal huvitav ja eelkõige on lugu kommunikatsioon - inimesed tahavad kiiresti aru saada, kes olete ja millega tegelete. Storytellingul on ainult üks suur eesmärk - inimesed mõistavad, et kuidas päriselt ja ausalt nende elu paremaks muudate.

Iga tekstikirjutamine on storytelling ja ideaalis kõlavad kõik tekstid nagu põnevuslood. Reaalses elus on tänu info üleküllusele seda raske saavutada. Kuid tekstimaailm on võlumaailm. See on mõeldud mängimiseks.

Kui sul tekib mõtteid, siis kirjuta martkase@gmail.com